صفحه اصلی
برگزیدگان هفته پژوهش در دانشکده معماری و شهرسازی
  • 192 بازدید

سی و سومین مراسم بزرگداشت هفته پژوهش و تقدیر از پژوهشگران و فناوران برگزیده دانشگاه، با حضور ریاست دانشگاه، مسئول نهاد نمایندگی رهبری، معاون پژوهشی وزارت علوم، و معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه سه‌شنبه 28 آذرماه 1402 در سالن شهید بهشتی دانشکده علوم اقتصادی و سیاسی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، حجت الاسلام و المسلمین رجالی، مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه در سخنانی، پژوهش را عامل وحدت‌آفرین بین حوزه و دانشگاه دانست و عملکرد پژوهشگران را از عوامل بالندگی جامعه برشمرد. دکتر سید محمودرضا آقامیری، رئیس دانشگاه شهید بهشتی به آسیب‌شناسی وضعیت پژوهش در دانشگاه پرداخت و تغییر را با هدف بهبود و ارتقاء جایگاه دانشگاه، ضروری دانست. ایشان با اشاره به تدوین سند تحول دانشگاه شهید بهشتی، بر حرکت پیش‌دستانه به سمت ایجاد و تعمیق ارتباط با صنعت در تمامی حوزه‌های دانشی تاکید کرد.

در این مراسم «آقای دکتر محمد تحصیلدوست» به­عنوان پژوهشگر شاخص، «خانم دکتر آزاده لک» به­عنوان پژوهشگر برگزیده براساس میزان ارجاعات یا شاخص H5، «خانم دکتر مرجان­السادات نعمتی­مهر» به­عنوان دانشمند برتر در همکاری با جامعه و صنعت، «آقای دکتر حمید ندیمی» سردبیر نشریه تخصصی صفه به­عنوان نشریه برتر در زمینه هنر، و «آقای مهندس سعید مشايخ فريدنی» و «آقای دکتر پوریا عامری» برای برگزیده­شدن غرفه دانشگاه در بیست و چهارمین نمايشگاه پژوهش، فناوری و فن بازار کشور به­عنوان غرفه برتر در طراحی و اجرا برگزیده شدند.​​​​​​​

افزودن نظرات