طرح “فرصت حرفه ای دریایی” آکادمی دریایی سیراف

طرحی در ایجاد اشتغال هدفمند و معرفی نیروی متخصص به صنعت دریایی کشور

79 بازدید

آکادمی دریایی سیراف مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی در نظر دارد در سال ۱۴۰۳ در راستای فرایندی مستمر، دوره ۶ ماه در قالب طرح فرصت حرفه ای دریایی ویژه فارغ التحصیلان و دانشجویان سال آخر کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته های دریایی و غیر دریایی مرتبطِ جویای کار در صنعت کشتی سازی کشور، برگزار نماید.
 در این طرح بر اساس گزینش هدفمند مخاطبین، نسبت به انتخاب و ارائه آموزش های مهارتی-اجرایی با تمرکز بر نیازهای حرفه ای صنایع کشتی سازی و صنایع وابسته اقدام می گردد. 
آکادمی دریایی سیراف به عنوان مجری اصلی این طرح در نظر دارد با حمایت مستقیم مالی و اجرایی هلدینگ سیراف و حمایت اعتباری و مالی شورای عالی صنایع دریایی و سازمان ها دریایی کشور و سایر ذینفعان، در دو فاز آموزشی و اجرایی بر‌اساس تربیت و افزایش مهارت های تخصصی دانش پذیران در سه گروه: “کارشناسان ساخت و تولید” ، ” کارشناسان مهندسی فنی و طراحی”، “کارشناسان تدارکات و خرید” اقدام به عمل آورد. 

افزایش فرصت اشتغال پس از فارغ التحصیلی، اخذ گواهی و مدرک شرکت در دوره، تبدیل به چهره تعریف شده در صنعت، تعیین سطح حرفهای دانش پذیر، ارائه مشاوره شغلی هدفمند متناسب با سطح حرفه‌ای دانش پذیر و معرفی دانش‌پذیر بر اساس نیاز صنعت و سطح حرفه‌ای او به سازمان و ارگان‌های مرتبط از جمله دستاوردهای این دوره هستند.
امکان بهره‌مندی از امریه خدمت سربازی، ایجاد زمینه انتقال مهارت از صنعت به دانشجو، ارتقای صلاحیت حرفه‌ای دانشجو، کسب کمک هزینه در قالب حقوق ماهیانه، دریافت بیمه تامین اجتماعی درحین دوره و افزایش توان عملکردی وشغلی نیز امتیازات ویژه این طرح محسوب میشوند.


برای کسب اطلاعات بیشتر ومشاوره با شماره09123867318 تماس حاصل فرمایید. 

 

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: