بیانیه دانشگاهیان شهید بهشتی در محکومیت حادثه تروریستی کرمان

1293 بازدید

دانشگاهیان شهید بهشتی با انتشار بیانیه‌ای حادثه تروریستی کرمان در مراسم بزرگداشت چهارمین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی را محکوم کردند.

به گزارش روابط عمومی، متن این بیانیه به شرح ذیل است:

 

بسم الله القاصم الجبارین

بی‌شک حادثه تروریستی کرمان در روز میلاد سرور زنان عالم حضرت صدیقه طاهره سلام‌الله‌علیها و سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، که به شهادت بیش از ۱۰۰ نفر از مردم مظلوم میهن‌مان منجر شد، چهره‌ی کریه و زشت رژیم صهیونیستی را نشان داد و وجود دست‌های آلوده این رژیم جعلی و منحوس در به شهادت رساندن و به خون کشیدن کودکان، زنان و مردان مظلوم و بی‌گناه کاملا مشهود است.

هر چه بیشتر از عمر این رژیم خبیث در جهان می‌گذرد، جنایات و فجایع موجودیت آن عیان‌تر شده و به قطعیت می‌رسیم که جهان بدون رژیم صهیونیستی، جهانِ زیباتر و امن‌تری برای همه خواهد بود.

ما دانشگاهیان و دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی (ره) این حادثه تروریستی و شهادت تعدادی از هموطنان و عاشقان اهل بیت علیهم‌السلام و زائران شهید مظلوم حاج قاسم سلیمانی عزیز را به شدت و قاطعیت محکوم نموده و از خداوند متعال برای بازماندگان صبر و اجر طلب می‌کنیم و برای جانبازان و مجروحان این حادثه نیز شفای عاجل مسئلت داریم.

 همچنین از مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حافظان امنیت، برخورد قاطع با مسببان و جانیان صهیونیست و مجازات سریع و بدون اغماض و پشیمان کننده غاصبان سرزمین‌های مقدس را خواستاریم.

و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون

دانشـــگاه شهیـــد بهشتــــی

 

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: