معاون علمی، فناوری رئیس جمهور از برج نوآوری دانشگاه شهید بهشتی بازدید کرد

14983 بازدید

دکتر دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور؛ روز شنبه 11 آذرماه 1402 از برج نوآوری دانشگاه شهید بهشتی بازدید کرد.

دکتر دهقانی با حضور در برج نوآوری دانشگاه شهید بهشتی از بخش‌های مختلف این برج بازدید کرد و در جریان روند ساخت و تجهیز برج مذکور قرار گرفت.

پس از این بازدید، تفاهم‌نامه همکاری به امضاء دکتر دهقانی، معاون علمی، فناوری رئیس جمهور و دکتر آقامیری، رئیس دانشگاه شهید بهشتی قرار گرفت.این توافق‌نامه با هدف استفاده از ظرفیت‌های دانشکده حکمرانی این دانشگاه برای تحقق حکمرانی فناورانه امضا شد.

دکتر دهقانی در آیین امضای توافق‌نامه همکاری در راستای ایجاد دانشکده حکمرانی دانشگاه شهید بهشتی عنوان کرد: مساله حکمرانی و فناوری‌های این حوزه یکی از موضوعاتی است که به طور جدی مورد توجه کشورهای خواهان پیشرفت و توسعه قرار دارد. با توجه به توسعه فناوری در همه دنیا، استفاده از ابزارهای فناورانه و در اختیار داشتن داده‌های بزرگ، امروزه حرکت دنیا به سمت و‌ سوی استفاده هرچه بیش‌تر و بهتر از فناوری‌ها در عرصه حکمرانی است.

معاون رئیس جمهور در ادامه حضور خود در دانشگاه شهید بهشتی در مراسم بزرگداشت سیزدهمین سالگرد شهادت شهید دکتر مجیدشهریاری که با حضور جمعی از کثیری از دانشگاهیان برگزار شد، شرکت کرد.

دکتر دهقانی فیروزآبادی، در سخنانی در این مراسم ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید شهریاری، گفت: همه افراد ویژگی‌های شاخصی دارند، حتی شهدای هسته‌ای ما هم ویژگی و شاخصه خاصی دارند، یکی از ویژگی‌های پر رنگ زندگی شهید شهریاری ربوبیت و تربیت بود.

 

اخبار مرتبط:

 

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: