در حاشیه چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور صورت گرفت؛

دیدار کاروان ورزشی دانشگاه با خانواده معظم شهید والامقام تقی رضایی

12901 بازدید

 اعضای کاروان ورزشی دانشگاه شهید بهشتی که برای شرکت در رقابت های چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور در شهر همدان حضور دارند، روز سه شنبه ۲۳ مردادماه با حضور در منزل مادر شهید تقی رضایی شهید شناسایی شده گلزار شهدای گمنام دانشگاه شهید بهشتی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید معظم با مادر بزرگوار شهید دیدار و گفتگو کردند.

 در این برنامه دکتر نصیر الاسلامی معاون دانشجویی دانشگاه بوعلی همدان، دکتر عنبریان جانشین سرپرست عالی چهارمین المپیاد دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور ، دکتر مومنی مدیر تربیت بدنی دانشگاه بوعلی و محمدی مسئول امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه دانشگاه بوعلی همدان کاروان دانشگاه را همراهی کردند.

داود لکی سرپرست کل کاروان دانشگاه شهید بهشتی هدف از حضور در منزل شهید را تجدید عهد مجدد با شهدا و ادای احترام به مقام شامخ این شهید والامقام و مادر گرامیشان عنوان کرد. ایشان همچنین مراتب ادای احترام و سلام دکتر سید محمودرضا آقامیری رئیس دانشگاه شهید بهشتی را خدمت خانواده محترم شهید ابلاغ نمود.

 در ادامه مادر شهید با بیان ویژگی‌ها و فضایل اخلاقی شهید رضایی و خاطراتی از شهید بزرگوار ضمن تقدیر از این حرکت خداپسندانه ورزشکاران، برای اعضای کاروان ورزشی دانشگاه شهید بهشتی و همه جوانان آرزوی عاقبت به خیری کرد.  

در پایان تابلوی فرش منقش به تصویر شهید تقی رضایی و پیراهن ورزشی کاروان ورزشی دانشگاه که به تصویر شهید بزرگوار مزین گردیده بود به مادر شهید اهدا شد، همچنین از طرف ریاست  دانشگاه شهید بهشتی نیز هدیه‌ای به رسم یادبود تقدیم ایشان تقدیم شد.

شایان ذکر است، شهید تقی رضایی بعد از شهادت ۳۳ سال مفقودالاثر بوده و پس از تحمل این سال های دوری، در سال ۱۴۰۱ در گلزار شهدای گمنام دانشگاه شهید بهشتی شناسایی و قبر مطهر ایشان در دانشگاه شهید بهشتی است.

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: