با حضور رئیس دانشگاه؛

سرپرست جدید دانشکده حقوق معرفی شد

4108 بازدید

مراسم معارفه سرپرست جدید دانشکده حقوق با حضور دکتر نصیری قیداری، رئیس دانشگاه شهید بهشتی؛ سه‌شنبه 28 تیر 1401 در حوزه ریاست برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه،  دکتر نصیری، رئیس دانشگاه؛ در سخنانی با قدردانی از زحمات و تلاش‌های دکتر بیک‌زاده در مدت تصدی ریاست دانشکده حقوق گفت: از اقدام‌ها و تلاش‌های ارزنده جناب آقای دکتر بیک‌زاده در مدت تصدی سمت رئیس دانشکده حقوق تقدیر و تشکر می‌کنم. امیدوارم ایشان در ظلّ توجهات خداوند سبحان در استمرار فعالیت‌های علمی در دانشگاه موفق و مؤید باشند.

ایشان، در ادامه با معرفی دکتر قاسمی حامد به عنوان سرپرست جدید دانشکده حقوق اظهار داشت: انتظار می‌رود جناب آقای دکتر قاسمی با تلاش مستمر و مشارکت فعال سایر همکاران، همه ظرفیت‌ها و امکانات علمی آن دانشکده را در جهت پیشرفت و شکوفایی بیش از پیش آن مجموعه به‌کار گیرند و با برنامه‌ریزی و حرکت در چارچوب سیاست‌ها و برنامه‌های دانشگاه، زمینه ارتقا و اعتلای دانشگاه را فراهم سازند.

​​​​​​​ رئیس دانشگاه، بر تلاش مستمر در تحقق اهداف راهبردی دانشگاه؛ هدایت فعالیت‌های دانشکده در جهت تحقق اهداف کمی  و کیفی کلان دانشگاه و هدایت و اجرای برنامه بهبود در دانشکده با هماهنگی مدیریت ارزیابی، نظارت و تضمین کیفیت دانشگاه تاکید کرد و افزود: بدیهی است تلاش برای استمرار و تکمیل برنامه‌ها و اقدامات جاری دانشکده و حرکت در جهت اجرای برنامه پیشنهادی و ارائه گزارشات دوره‌ای مورد انتظار است.

 

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: