صفحه اصلی
بازدید رئیس دانشگاه از تست خودرویی PCR کرونا
  • 4200 بازدید

دکتر نصیری قیداری، رئیس دانشگاه، چهارشنبه اول اردیبهشت 1400، در محل تست ماشینی PCR  کرونا حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، رئیس دانشگاه، ضمن گفت و گو با مسئولان این پروژه در جریان مراحل نمونه گیری تست کرونا در خودرو قرار گرفت. دکتر رسولی، مشاورر ئیس دانشگاه و مدیر حوزه ریاست و ورابط عمومی و دکتر پرند، رئیس پارک علم و فناوری؛ رئیس دانشگاه را همراهی می کردند.

گفتنی است، در راستای تسریع و بهبود غربالگری مبتلايان به ويروس کووید 19 و از میان برداشتن مشکلات و محدودیت‌های نمونه‌گیری، تست PCR در محوطه دانشگاه شهید بهشتی و در داخل خودرو مراجعین انجام می‌شود.

این شیوه نمونه‌برداری به منظور اجرای برنامه کاری مشترک پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی، شرکت دانش‌بنیان زیست فناور کاوش پارسیان مستقر در این پارک و مجتمع دارویی درمانی هلال ايران براي شهروندان تهراني (نزدیک به محل استقرار دانشگاه شهید بهشتی) در نظر گرفته‌شده و تا زمان بازگشت به حالت عادی جامعه و گذر از وضعیت اضطراری، ادامه خواهد داشت.

فرد متقاضی باید یک روز قبل به سامانه www.tehrantest.com  مراجعه و شماره پلاک خودرو و اطلاعات خود و دیگر متقاضیان همراه را ثبت نماید و در ساعت تعیین‌شده، با اتومبیل از در درکه، واقع در میدان شهریاری وارد دانشگاه شهید بهشتی شود و مسیر مشخص‌شده تست دهی را دنبال کرده و به مکان انجام تست برسد.

 

 

 

 

 

  •  
افزودن نظرات