تمهیدات آموزش دانشگاه در خصوص قطع احتمالی برق در زمان برگزاری امتحانات

17890 بازدید

 

مدیریت خدمات آموزشی دانشگاه، در اطلاعیه‌ای تمهیدات لازم در خصوص برگزاری امتحانات غیرحضوری پایان نیمسال دوم 1400-1399  دانشگاه شهید بهشتی را با توجه به قطعی احتمالی برق اعلام کرد.

 

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

دانشجویان گرامی ضروری است برای برگزاری امتحانات پایان ترم مراتب زیر را مد نظر قراردهند:

 

1-      دانشجویان به منظور شرکت در امتحان غیر حضوری، باید شرایط لازم آموزشی را احراز کرده باشند ( ثبت نام و انتخاب واحد در ترم جاری، عدم منع آموزشی، نداشتن غیبت کلاسی بیش از حد مجاز و...).

2-      شرکت در جلسه امتحان پایان ترم ضروری است.

3-      دانشجویان لازم است با توجه به زمان امتحان اعلام شده در سیستم آموزشی  گلستان، راس ساعت معین در امتحان  هر درس شرکت نمایند.

4-      دانشجویان برای شرکت در جلسه امتحان، لازم است ملزومات کافی مانند رایانه، لپ تاپ یا گوشی هوشمند (با اطمینان داشتن  از حجم کافی داده روی گوشی خود)، به همراه شارژ کافی و اینترنت پایدار فراهم کنند که در هنگام قطعی احتمالی برق با مشکل مواجه نشوند.

5-      با توجه به شرایط کنونی، همراه داشتن تلفن همراه برای گرفتن عکس از پاسخنامه و سپس آپلود آن در فضای سامانه lms ضروری است. دانشجویان عزیز می‌توانند  با استفاده از اسکرین شات از صفحه امتحانی خود در سامانه lms عکس تهیه کنندکه نشان دهنده آپلود پاسخنامه است.

6-      در صورت بروز مشکل و عدم ارسال پاسخنامه، دانشجویان صرفا 15 دقیقه فرصت دارند با هماهنگی استاد محترم درس، پس از اتمام زمان امتحان، پاسخ نامه خود را به آدرس ایمیل استاد درس ارسال نمایند.

7-      چنانچه دانشجویی برای ورود به سامانه و شرکت در آزمون خود در سامانه با مشکل مواجه شدند بلافاصله با شماره تلفن های 29903222  داخلی 5 و 6و 7  قسمت پشتیبانی کارشناسان قسمت مرکز الکترونیکی دانشگاه تماس حاصل نمایند.

8-      توصیه می ‌شود استفاده از  hotspot  گوشی در مواردی که اینترنت مُدم قطع می‌شود را از قبل تمرین کرده باشند.

9-      در صورت غیبت در امتحان درس براساس "دستورالعمل بررسی غیبت در امتحانات پایان نیمسال" اقدام نمایید.

 

مدیریت خدمات آموزشی دانشگاه​​​​​​​

 

 

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: