طی جلسه ای

همکاری دوجانبه بین دانشکده علوم ورزشی و سازمان آتش نشانی بررسی شد

5996 بازدید

جلسه‌ بررسی همکاری‌های دوجانبه دانشکده علوم ورزشی و تندرستی دانشگاه شهید بهشتی با سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران برگزار شد.

در ابتدای جلسه، معاونان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از امکانات آزمایشگاهی و ورزشی دانشکده بازدید کردند.  دکتر احمدی زاد، رئیس دانشکده علوم ورزشی و تندرستی؛ با برشمردن بررسی توانمندی‌های دانشکده و نیازهای سازمان آتش نشانی، به تشریح ارتباط علوم ورزشی با سلامت و عملکرد آتش‌نشانان پرداخت و مثال‌هایی از تلاش‌های بینالمللی و زمینه‌های مختلف همکاری با سازمان آتش نشانی را مطرح نمود.

ایشان همچنین درخصوص توان و ظرفیت سایر دانشکده‌ها و پژوهشکده‌های دانشگاه شهید بهشتی توضیحاتی ارائه داد. سپس دکتر جعفری، معاون پژوهشی دانشکده به اهمیت همکاری‌های پژوهشی دو سازمان و هم افزایی این همکاری اشاره و بر تمایل دانشکده برای ارائه خدمات علمی و پژوهشی تاکید کرد.

در ادامه مهندس حجازی، معاون آموزش و تربیت بدنی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران؛ به تشریح ابعاد مختلف فعالیت‌های علمی سازمان پرداخت و نیاز به حرکت علمی سازمان در جهت بهبود عملکرد آتش نشانان را یک ضرورت دانست و راهکارهای همکاری مختلف را پیشنهاد نمود.

دکتر رحمت‌الله‌زاده، دبیر کمیته پژوهش و تحقیق سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران؛ با ارائه گزارشی از طرح‌های پژوهشی در دست اجرا و اولویت‌های پژوهشی در سازمان آتش نشانی، تمایل آن سازمان برای انجام پژوهش‌های کاربردی در جهت ارتقاء عملکرد آتش نشانی را اعلام کرد. در پایان مقرر شد تا کمیته‌ای برای بررسی زمینه‌های همکاری تشکیل و عقد تفاهم نامه همکاری تا پایان خرداد  1400 انجام گردد.​​​​​​​

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: