نرم افزار مديريت كسب و كار بدون نياز به كدنويسى طراحى شد

5477 بازدید

​​​​​​​

حمیدرضا میناروش مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان دانش رایان آروین مستقر در پارک علم وفناوری دانشگاه شهید بهشتی اظهار کرد: شرکت فناوری اطلاعات دانش رایان آروین پس از سال‌ها تحقیق و توسعه از سال ۱۳۸۶ همگام با تکنولوژی روز دنیا در حوزه فناوری اطلاعات و در راستای توسعه و خلق ابزار‌های توانمند مدیریتی فعالیت‌هایی را در این زمینه انجام می‌دهد.

وی تصریح کرد: تمرکز اصلی این شرکت دانش‌بنیان در حوزه توسعه نرم‌افزار است و در این راستا اخیرا ما نرم‌افزاری BPMS سیستم مدیریت فرایند کسب وکار را پیاده سازی کردیم که بی نیاز از فرآیند‌های کدنویسی است این نرم‌افزار کاملا بومی و بر اساس نیاز مشتریان طراحی شده و نسبت به نمونه‌های خارجی هزینه کمتری دارد.

میناروش ادامه داد: در این سامانه بدون هیچ کدنویسی نرم‌افزار‌ها تولید می‌شوند سرعت تولید آن نسبت به روش‌های سنتی بسیار متفاوت است. همچنین نسبت به نمونه خارجی کدنویسی را بیشتر کاهش داده است.

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان گفت: با سازمان‌های بزرگ پروژه‌های مختلفی را به سرانجام رساندیم به طوری که این نرم‌افزار در سازمان‌های بزرگی مانند شرکت آب استان تهران، شرکت گاز استان تهران، سازمان بورس و اوراق بهادار، شرکت‌های نفتی و برخی از دانشگاه‌ها و پارک‌های و علم و فناوری پیاده‌سازی شده است.

وی افزود: هرجا که فرایندی مطرح شود بدون هیچ محدودیتی در حوزه مدیریت کسب وکار کاربرد دارد بدون اینکه کدی نوشته شود. جدا از مزیت‌های خود BPMS ما با بررسی تمام توان IT کشور در این زمینه سعی کردیم تا سامانه‌ای را راه اندازی کنیم که علاوه بر قابلیت‌های مدیریت فرایند، توان تسهیل فرایند صدور گواهینامه را داشته باشد و متقاضیان ما بتوانند به سهولت تمامی امور را در سامانه و به صورت غیرحضوری پیش ببرند.

میناروش ادامه داد: این نرم افزاری بستری است که نرم‌افزار‌های مختلف به وسیله آن تولید می‌شود. همچنین پروژه‌های ملی مختلفی با آب و فاضلاب استان تهران و سازمان بورس را در حال انجام هستیم؛ و تکنولوژی و زیرساخت‌ها را اتقا خواهیم داد.

وی با بیان اینکه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از دانش‌بنیان‌ها حمایت می‌کند، گفت: متاسفانه در حال حاضر یکی از مشکلات کلیدی ما با سازمان تامین اجتماعی است که در بخش بیمه به هیچ عنوان همکاری لازم را انجام نمی‌دهند و این امرمهم به شرکت‌ها آسیب جبران ناپذیری وارد کرده است.

میناروش خاطرنشان کرد: حدود یک سالی است که با سازمان تامین اجتماعی درگیر هستیم حتی معافیت ما را رد کرده اند. شرکت دانش بنیان می‌خواهد براساس تجاری کار تجارت را انجام دهد؛ اما از نظر مالی که شرکت‌ها قوی نیستند این برخورد منجر به تعطیلی شرکت خواهد شد.

همچنین کپی رایت، ارزان بودن محصولات فناوری اطلاعات، عدم فرهنگ سازی در سازمان‌های بهره بردار از دیگر مشکلات دانش بنیان است. در حال حاضر تاییدیه صادرات را دریافت کردیم و در مرحله مقدماتی هستیم.

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: