تفاهم نامه راه‌اندازی مرکز نوآوری پژوهشکده علوم شناختی و مغز منعقد شد

36114 بازدید

تفاهم نامه راه‌اندازی مرکز نوآوری پژوهشکده علوم شناختی و مغز بین پارک علم و فناوری و پژوهشکده علوم شناختی و مغز منعقد شد.

 

به منظور ترویج و اشاعه فرهنگ نوآوری، ایجاد و توسعه  تیم ها نوآور و واحدهای فناور توسط اعضای هیات علمی، دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه شهید بهشتی، تفاهم‌نامه راه اندازی مرکز نوآوری بين پژوهشکده علوم شناختی و مغز با حضور دکتر حمیدرضا پوراعتماد رئیس  پژوهشکده علوم شناختی و مغز و پارک علم و فناوری با حضور دکتر کوروش پرند رئیس  پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی منعقد شد.

 

در همین راستا جلسه ­ی مشترک پارک و پژوهشکده علوم شناختی و مغز ، دوشنبه 22 دی ماه با رعایت پروتکل‌ های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شد. همچنین در این جلسه رئیس پارک علم و فناوری اهداف، ماموریت­های و شورای راهبردی مراکز نوآوری در دانشکده­ها و پژوهشکده­ها را برای دانشجویان و علاقمندان به زیست بوم نوآوری به صورت مجازی تشریح کرد.

 

مرکز نوآوری پژوهشکده علوم شناختی و مغز، از ایده‌هایی که منجر به تولید محصولات یا ارائه خدمات، در زمینۀ های مرتبط با پژوهشکده علوم شناختی و مغز بر مبنای تقاضا بازار باشد، حمایت می کند.

opark_040.JPG

 

 

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: