طی مراسمی:

از بانوان ورزشکار برگزیده مسابقات ورزشی کانون ورزشی ایثار تقدیر شد

22799 بازدید

 مراسم تقدیر و اهداء جوایز به بانوان ورزشکار برگزیده مسابقات ورزشی کانون فرهنگی ورزشی ایثار و تربیت بدنی بسیج کارکنان دانشگاه با حضور دکتر نصیری قیداری، رئیس دانشگاه،  یکشنبه 19 بهمن ماه 99 در تالار سیمرغ  دانشکدۀ علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

    در این مراسم، که به همت کانون فرهنگی ورزشی ایثار و تربیت بدنی بسیج کارکنان برگزار شد، گزارشی از مهم ترین فعالیتهای کانون ورزشی ایثار ارائه شد و از بانوان ورزشکار برگزیده مسابقات کانون ورزشی ایثار و تربیت بدنی بسیج کارکنان دانشگاه که به همت کانون ورزشی ایثار و تربیت بدنی بسیج کارکنان برگزار شده بود، تقدیر بعمل آمد.

دکتر نصیری قیداری رئیس دانشگاه در سخنانی، به نقش مهم بانوان در سلامت جامعه  و خانواده اشاره کرد .ایشان انجام فعالیتهای ورزشی توسط بانوان را زمینه ایجاد نشاط و شادابی در بین خانواده و جامعه دانشگاهی دانست و از حضور گسترده بانوان در امر ورزش ابراز خرسندی کرد. رئیس دانشگاه اظهار داشت: از آنجایی که زنان چه در خانواده و چه در جامعه نقش مهم و اثرگذاری را ایفا می کنند، تأمین سلامت جسمانی ودر پی آن سلامت روحی و روانی آنان تضمین سلامت خانواده و جامعه را در پی خواهد داشت.در ادامه ریاست دانشگاه از سال ها فعالیت ورزشی آقای اکبر ملکیان در امر ورزش تقدیر کرد و به فعالیت های ایشان  و کانون ورزشی ایثار و تربیت بدنی بسیج را در سطح عالی ارزیابی نمود.

دکتر نصیری قیداری، از فعالیتهای انجام شده توسط معاونت دانشجویی در ایجاد نشاط و شادابی در بین دانشجویان استقبال کرد و انجام ورزش و راه اندازی سالن های جدید ورزشی در خوابگاه را عامل موثری در ایجاد نشاط و شادابی در میان دانشجویان دانست.

    همچنین دکتر نصیری قیداری؛ به زحمات دکتر واعظی و  فعالیتهای انجام شده در معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه اشاره نمود و نقش مهم مرکز مشاوره و فعال بودن آن در دانشگاه را در رشد و افزایش سطح توانمندی ها و استعدادها و به طور کلی ارتقاء سلامت روان دانشجویان بسیار مهم  دانست و اظهار داشت: مرکز مشاوره علاوه بر این نقش اولیه می‌تواند فعّالانه بر فضای انسانی دانشگاه نظارت داشته باشد و ضمن اقدامات پیشگیرانه در سطح دانشگاه، به منظور کاهش آسیب ها و رشد انگیزش و پویایی دانشجویان به نهادهای مدیریتی دانشگاه  نیز ارائه طریق نماید.

در ادامۀ این مراسم از بانوان ورزشکار و برگزیدگان مسابقه آمادگی جسمانی در مسابقات ورزشی کانون فرهنگی ورزشی ایثار و تربیت بدنی بسیج کارکنان دانشگاه در رشته های مختلف با اهداء مدال و جوایزی تقدیر به عمل آمد.

دکتر فارسی معاون دانشجویی دانشگاه در سخنانی، از برگزاری فعالیت های فرهنگی- ورزشی در ایام شیوع بیماری کرونا ابراز رضایت کرد. ایشان همچنین به برنامه های اداره بهداشت و درمان در این ایام اشاره کرد و از زحمات و تلاشهای مجموعه اداره بهداشت و درمان در آگاهی و پیشگیری این بیماری در محیط دانشگاه قدردانی کرد.

 در ادامه برنامه گروه نوازندگی فریاد با مدیریت و خوانندگی سید جواد حسینی به اجرای موسیقی سنتی پرداختند. در پایان این مراسم به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) در وصف این بانوی گرانقدر  و روز زن، کلیپی پخش شد.

در این مراسم دکتر اصغر واعظی، معاون فرهنگی و اجتماعی؛ دکتر علیرضا فارسی، معاون دانشجویی، دکتر جلیل کاوه، مسئول حوزه بسیج کارکنان و  جمعی از مدیران، روسای دانشکده ها، اساتید، کارکنان و دانشجویان حضور داشتند.

​​​​​​​​​​​​​​

 

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: