«پادکسـت بهشتــی» منتشـر شـد

18428 بازدید

نخستین پادکست دانشگاه شهید بهشتی منتشر شد.

دکتر امیرمحمد حاجی یوسفی، رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی با اعلام خبر فوق، اظهار داشت: نخستین پادکست دانشگاه شهید بهشتی، با هدف اطلاع‌رسانی فعالیت‌ها و دستاوردهای دانشگاه توسط روابط عمومی و با مشارکت برخی از دانشجویان علاقمند، تهیه و منتشر شد.

وی افزود: ما در روابط‌عمومی دانشگاه، برآنیم تا با بهره‌گیری از شاخه‌ها و حوزه‌های مختلف تکنولوژی‌های ارتباطی، اطلاعات و محتوا را بر بستری جذاب به مخاطب ارائه دهیم؛ تولید و انتشار «پادکست بهشتی» تلاشی است تا دایره تولید محتوا در روابط عمومی دانشگاه شهیدبهشتی بر بستر شنیداری و به صورت صوتی گسترانیده شود.

دکتر حاجی یوسفی، در خصوص دلایل تولید محتوا بر بستر پادکست، تصریح کرد: در پادکست برخلاف رادیو، مدیریت زمان با مخاطب است؛ شنوندگان پادکست می‌توانند در هر زمان و در هر مکان، هرچندبار که تمایل داشته باشند پادکست را گوش دهند، این ویژگی به انضمام استفاده از موسیقی، بر جذابیت دریافت اطلاعات و محتوا در قالب پادکست می افزاید.

رئیس اداره روابط عمومی، با اشاره به موضوع‌های مطروحه در پادکست بهشتی گفت: در پادکست به دنبال اطلاع‌رسانی اخبار و دستاوردهای تخصصی هستیم؛ معرفی دانشگاه، معرفی آثار علمی اعضای هیئت علمی و تحلیل‌های موضوعی در مسائل تخصصی در این پروژه گنجانده شده است.

 

 

​​​​​​​

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: