صفحه اصلی
تقدیر از اساتید دانشکده معماری و شهرسازی در جشنواره آموزش سال 1402
  • 2717 بازدید

به گزارش روابط عمومی، در جشنواره آموزش‌ سال ۱۴۰2 دانشگاه شهید بهشتی، که با حضور آقای دکتر آقامیری، سرپرست دانشگاه؛ حجت الاسلام رجالی، نماینده ولی فقیه در دانشگاه، دکتر سعیدی، معاون آموزشی؛ دکتر میرساجدی، مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی، اعضای هیأت رئیسه و اعضای هیأت علمی دانشگاه و خانواده هایشان، یکشنبه 17 اردیبهشت، همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم برگزار شد، از 20 مدرس برگزیده و 20 عضو هیات علمی بازنشسته تقدیر شد.
در این مراسم از آقای دکتر بهزاد ملک پور به عنوان مدرس برگزیده آموزشی از دانشکده معماری و شهرسازی تقدیر شد و همچنین از آقای دکتر مظفر صرافی که به ‌افتخار بازنشستگی نائل‌آمدند تجلیل گردید.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در این رویداد دکتر آقامیری، با تبریک هفته معلم به استادان و خانواده های آنها و بیان اینکه تعلیم و تربیت مهم ترین کار در جوامع بشری است، از پیامبران به عنوان بزرگترین معلمان بشریت یاد کرد. حجت الاسلام رجالی، نماینده ولی فقیه در دانشگاه نیز گفت: در پیشگاه خداوند و در نگاه توحیدی او، نه کثرت عمل بلکه کیفیت عمل است که مورد آزمون قرار می گیرد. در ادامه دکتر سعیدی، معاون آموزشی دانشگاه نیز گزارشی از معیارهای چگونگی انتخاب استادان نمونه توسط کارگروه ویژه ارائه داد. دکتر قهرمانی، عضو هیئت علمی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی مطالبی را در خصوص تبیین رویکرد میان‌رشتگی در مدیریت آموزشی دانشگاه بیان کرد.

افزودن نظرات