صفحه اصلی
تقدیر از اساتید برگزیده دانشکده معماری و شهرسازی در جشنواره آموزش سال 1401
  • 9773 بازدید

به گزارش روابط عمومی، جشنواره آموزش‌ سال ۱۴۰۱ دانشگاه شهید بهشتی که با حضور اعضای هیأت رئیسه و اعضای هیأت علمی دانشگاه، یکشنبه 18 اردیبهشت در تالار شهید بهشتی دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی، همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم برگزار شد از 28 مدرس برگزیده، 4 واحد برتر آموزشی، 14 استاد بازنشسته در سال 1401 و 9 تجربه موفق آموزش الکترونیکی تقدیر شد.

در این مراسم از آقای دکتر متین علاقمندان و خانم دکتر پانته­آ حکیمیان به عنوان مدرسین برگزیده آموزشی از دانشکده معماری و شهرسازی تقدیر شد و همچنین از آقای دکتر حمید ندیمی که به ‌افتخار بازنشستگی نائل‌آمدند تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در این رویداد حجت الاسلام رجالی، مسئول نهاد رهبری در دانشگاه شهیدبهشتی، طی سخنرانی بر اهمیت نقش پرورش در کنار آموزش و امر شاگرد پروری اشاره نمود. آقای دکتر نصیری ریاست دانشگاه بر لزوم توجه بیشتر به امر تأمین بودجه برای دانشگاه ها در «سال دانش­بنیان» و توجه به معیشت اساتید جوان تاکید نمود. دکتر افضلیان، معاون آموزشی دانشگاه با اشاره به اهمیت تجارب به دست آمده در دوران آموزش مجازی، لزوم بهره وری از زیرساخـت‌های ایجاد شده در دوران آموزش مجـازی و اجرای «طـرح توانش» در راسـتای اشتغال پذیری دانشجویـان را مدنظر قرار داد. همچنین دکتر ناظمی، رئیس مرکز آموزش‌های الکترونیک دانشگاه، به توضیح تجارب به دست آمده از یادگیری الکترونیکی و توسعه یادگیری ترکیبی پرداخت.

در بخشی از جشنواره"میزگرد هوش مصنوعی در آموزش" با حضور دکتر قاضی زاده، مشاور رئیس دانشگاه در امور پردیس‌ها و توسعه دانشگاه؛ دکتر مظاهری، رئیس دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی و دکتر ابراهیمی مقدم، رئیس دانشکده علوم و مهندسی کامپیوتر برگزار شد.​​​​​​​

افزودن نظرات