صفحه اصلی
به همت دكتر زمرديان، ايران عضو انجمن بين‌المللی شبيه‌سازى عملكرد ساختمان IBPSA شد
  • 29223 بازدید

با افتخار اعلام می‌نمايد انجمن بين‌المللی شبيه‌سازی عملكرد ساختمان IBPSA اخيرا زير مجموعه رسمی خود را در ایران IBPSA-Iran تاييد كرده است. هدف اين انجمن فراهم كردن بستری برای تبادل اطلاعات و همكاری‌های علمی، تحقيقاتی و صنعتی بين محققان و متخصصين شبيه سازی عملكرد ساختمان در حوزه‌های مختلف اعم از انرژی، روشنایی، حریق، تهویه، اکوستیک و ... است. هیئت موسس و اعضای کمیته راهبری متشکل از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های کشور و محققین در رشته‌های علوم ساختمان و مکانیک بوده که دارای سوابق تحقیقاتی شاخص در این زمینه اند.
اطلاعات تکمیلی به‌زودی از طریق وب سایت (http://ibpsa.sbu.ac.ir) اعلام خواهد شد.

چنانکه مستحضرید IBPSA معتبرترین انجمن دنیا در زمینه شبیه‌سازی عملکرد ساختمان و انرژی و محل تبادل و تعامل و ارائه اخرین دستاوردها و نواوری‌های این موضوع است که تا کنون بیش از بیست سال به‌صورت مداوم کنفرانس‌های مربوطه آن برگزار شده است.
با پیگیریهای خانم دکتر زمردیان عضو هيات‌علمی دانشكده معماری و شهرسازی دانشگاه شهيد بهشتی، ایران سی و سومین کشوری است که عضویتش در این انجمن به‌رسمیت شناخته شده است و سایت و Host آن نیز در دامنه دانشگاه شهید بهشتی به ادرس http://ibpsa.sbu.ac.ir ایجاد شده و به‌زودی اطلاع رسانی‌های تکمیلی و برنامه‌ها و فعالیت‌های آتی انجام خواهد شد.

اعضای کمیته راهبری این انجمن در ایران متشکل از متخصصین حوزه‌های علوم ساختمان در رشته‌های مختلف، (معماری، کامپیوتر، برق و مکانیک) از دانشگاه‌های برتر داخلی و خارجی است.

افزودن نظرات